Velkommen til Kulturmandag!
Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand.
🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman?
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
Jeg er gået i gang med at læse om Bokashi, drivhusopbygning osv. osv. ny viden om alverdens havearbejde. Det er helt rart, at læse om praktiske gøremål. Jeg mangler noget viden omkring hvordan jeg kultivere mere ala ældre måder, uden for megen brug af maskinel værktøj.
Foruden det så jeg i går igen DnD filmen Honor Among Thieves, og mener stadig der er en fantastisk fantasy film, der på mange måder burde få mere credit for dens opbygning og hvor fantastisk flot den egentlig er.
Den film er da ellers blevet anmeldt virkelig godt, er den ikke? Jeg tror da det er en rimelig universel opfattelse at den er god.
Det var jeg slet ikke klar over, tjekkede rotten. Gad vide hvorfor jeg tænkte den ikke havde. :)
Jeg tror der var ret dårlige forventninger omkring filmen før dens udgivelse, fordi den gamle film var så elendig. Videospilsfilm har også historisk været virkelig dårlige og jeg tror der var en tanke om at den film nok ville være i den samme kategori.
Arh ja det kan være. Jeg havde faktisk også glemt den gamle, nok meget godt også.
Jeg mindes også en del røre på reddit, men det var nok omkring udgivelsen og under optagelser mm
Jeg er i gang med syvende bind af Dungeon Crawler Carl og er egentlig godt underholdt. Plottet rundt om bliver mere og mere spændende. Samtidig er serien stadig ret letbenet: det føles som lette kalorier, der ikke rigtig mætter meget i længden.