Max@feddit.dk to Feddit.dk@feddit.dkdansk · 2 months agoMin nytårsirritationmessage-squaremessage-square8linkfedilinkarrow-up114arrow-down10file-text
arrow-up114arrow-down1message-squareMin nytårsirritationMax@feddit.dk to Feddit.dk@feddit.dkdansk · 2 months agomessage-square8linkfedilinkfile-text
minus-squareRKL@feddit.dklinkfedilinkarrow-up5·2 months agoGodt nytår alle sammen! Min nytårs irritation: Den åndsvage 90 års fødselsdag. Hvorfor skal det sendes til tid og evighed?
minus-squareTDCN@feddit.dklinkfedilinkarrow-up12·2 months agoFordi det er “same procedure as every year James” Så selvfølgeligskal vi se den, det er jo tradition, og det kan der ikke laves om på.
minus-squarekrydret_ismaskine@feddit.dklinkfedilinkarrow-up7·2 months agoDu behøver heldigvis ikke se den 😊 Jeg synes den er hyggelig og en god tradition.
Godt nytår alle sammen!
Min nytårs irritation: Den åndsvage 90 års fødselsdag. Hvorfor skal det sendes til tid og evighed?
Fordi det er “same procedure as every year James” Så selvfølgeligskal vi se den, det er jo tradition, og det kan der ikke laves om på.
Du behøver heldigvis ikke se den 😊
Jeg synes den er hyggelig og en god tradition.