Max@feddit.dk to Feddit.dk@feddit.dkdansk · 2 months agoMin nytårsirritationmessage-squaremessage-square8linkfedilinkarrow-up114arrow-down10file-text
arrow-up114arrow-down1message-squareMin nytårsirritationMax@feddit.dk to Feddit.dk@feddit.dkdansk · 2 months agomessage-square8linkfedilinkfile-text
minus-squareDaKoTa@feddit.dklinkfedilinkarrow-up4·2 months agoJeg er glad for at hverken min eller genboens postkasse tog en flyvetur. Sidste gang endte deres foran min hoveddør, og med en glasdør, så er det spicy
minus-squarekrydret_ismaskine@feddit.dklinkfedilinkarrow-up4·2 months agoJeg gad ikke tage vores ned, så jeg havde spændt en stor bagagestrop så mange gange rundt om den kunne nå, og så fint spændt til. Kan den åbnes hvis man gider? Ja, men det gider møgunger ikke.
Jeg er glad for at hverken min eller genboens postkasse tog en flyvetur. Sidste gang endte deres foran min hoveddør, og med en glasdør, så er det spicy
Jeg gad ikke tage vores ned, så jeg havde spændt en stor bagagestrop så mange gange rundt om den kunne nå, og så fint spændt til.
Kan den åbnes hvis man gider? Ja, men det gider møgunger ikke.